Site icon NEWS ВІТРИНА

13 речей, які зроблять вас красивіше і миліше в очах оточуючих

Справедливо це чи ні, але людина приділяє велику увагу зовнішньому вигляду і своєї привабливості.

Вчені стверджують, що наш зовнішній вигляд сильно залежить від фізичного тяжіння. Так що це має сенс. Фізичний потяг означає залицяння, яке в кінцевому підсумку призводить до сексуального контакту.

Іншими словами, це закладено в генах.

У цій статті ми обговоримо, що на думку деяких дослідників, робить людину привабливішою для протилежної статі. Але перед цим кілька слів застереження.

Перш за все, дослідження привабливості вкрай непостійні.

Це, ймовірно, говорить про широкий діапазон переваг у людей щодо їх потенційних партнерів. Проте, жодне дослідження привабливості не застосовуватиметься до всіх і кожного. Насправді, це навіть не відноситься до більшості людей.

По-друге, всякий раз, коли дослідження привабливості є темою обговорення, це ризик. Деякі можуть сприйняти те, що ми повідомляємо, неправильно. Будь ласка, зрозумійте, що це тільки для розважальних цілей. Серйозно.

Отже, з урахуванням сказаного, давайте перейдемо до досліджень того, що ж робить вас більш привабливим. Ми кидаємо виклик популярним поданням про те, що “протилежності притягуються.”

13 Речей, які роблять вас більш привабливим

1. Будь доброю

В дослідженні, опублікованому в журналі Personality and Individual Differences, дослідники з Китаю розділили 120 учасників (60 чоловіків і 60 жінок) на три групи по 40 чоловік.

У першій частині дослідження, група повинна була оцінити 60 фотографій особи на привабливість. Через два тижні учасники знову оцінили зображення. Однак на цей раз з “позитивною, негативною або” нейтральної “особистою інформацією.”

Дослідники виявили, що подальше вплив зображень особи з позитивними висловлюваннями було оцінено “значно” вище.

2. Червоне плаття

У дослідженні, опублікованому в журналі експериментальної соціальної психології, дослідники виявили сильну зв’язок між жінками, що носять червоний колір і сприймається привабливістю. Основні моменти дослідження:

  • Чоловіки вважають жінок в червоному сексуально сприйнятливими.
  • Сексуальна сприйнятливість розглядається як приваблива.
  • Сприйнаття сексуальністі пояснює зв’язок “червоного тяжіння”.

3. Будь собою

У дослідженні, опублікованому в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS), дослідницька група з Німеччини виміряла важливість емоційної прозорості в сприйнятті привабливості.

Для цього дослідницька група змусила учасників спостерігати, як люди висловлюють широкий спектр емоцій. Чим краще учасники могли “читати” емоції акторів, тим вище вони оцінювали актора за привабливістю.

У той час як кожен учасник оцінював свій рівень привабливості, дослідники одночасно вимірювали активність їхнього мозку. Зображення мозку показали сплеск активності в галузі винагороди та області, пов’язаної з соціальним тяжінням.

4. Менше макіяжу

Світовий ринок косметичної продукції в 2017 році оцінювався більш ніж в півтора трильйона доларів. Це безумство.

На жаль для жінок, які розорилися на останні L’Oréal або Maybelline рум’яна, чоловіки не дбають про макіяж так багато. Згідно з дослідженням, опублікованимb в щоквартальному журналі експериментальної психології, жінки “переоцінюють переваги чоловіків” щодо того, наскільки привабливим вони знаходять макіяж.

5. Не голіться

Скільки разів ми чули, що жінки вважають за краще чисто виголені чоловіків з дитячим обличчям? Ось ще один дуже поширений стереотип.

У дослідженні, опублікованому в журналі Personality and Individual Differences, було задіяно 60 жінок і 15 знімків з чоловіками. На знімках було зображено поєднання чисто поголеною, легкої щетини, серйозної щетини, легкої бороди і густої великої бороди на обличчі. Учасники оцінили чоловіків з легкою щетиною “як найбільш привабливих … бажаних для короткострокових і довгострокових відносин”.

Жінки сприймали чоловіків з пишними бородами як найбільш мужніх і зрілих. І вони оцінили чоловіків з легкої борідкою вище всіх.

6. Завести собаку

Не дивно, що 22% чоловіків, у яких є домашня тварина, використовували його для залучення партнера. Але почекайте, це ще не все.

У дослідженні 2008 року, проведеному французької дослідницькою групою, жінки в три рази частіше давали свій номер телефону чоловікові з собакою. Дослідники попросили молодого француза підійти до 240 жінок і попросити у них номери телефонів.

Коли чоловік був один, тільки 10% дали “Антуану” свої цифри. У супроводі маленької собаки це число підскочило до 30%.

7.Чувство гумору

Ніхто не любить грубість, особливо в стосунках. Обидві статі оцінюють гарне почуття гумору як бажану якість в партнері. Жінки хочуть партнера, який може змусити їх сміятися, а чоловіки хочуть партнера, який сміється над їх жартами.

Звичайно, це має сенс з точки зору еволюції. Почуття гумору вимагає когнітивних навичок, таких як творчість і загальний інтелект. І такі риси успадковуються і забезпечують генетичну вигоду потомству.

8. Охайний зовнішній вигляд

Досить просто, чи не так? Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Current Psychology, найбільш привабливі риси все потрапляють під парасольку “Самопомочі”. До них відносяться чисте волосся, хороший догляд, хороша постава, здорову вагу і одяг, який гарно сидить.

Еволюція може зіграти свою роль і тут. Це тому, що навички догляду та звички по догляду за собою демонструють здатність і готовність приділяти пріоритетну увагу своєму здоров’ю і благополуччю.

9. Не бійтеся своїх пишних форм

Багато жінок, думають, що чоловікам подобаються худі дівчата.

Ні. Дослідження, опубліковане в журналі Archives of Sexual Behavior, виявляється правдою. В ході дослідження вчені набрали 40 чоловіків і попросили їх оцінити найбільш привабливі фігури. Кожен чоловік переглядав 26 зображень і оцінював в співвідношенні вага-стегна.

Побачивши результати, команда виявила, що учасники оцінили жінок з пишними формами як найпривабливіших. Крім того, численні дослідження підтвердили, що це число корелює сприймаття жіночої привабливості.

10. Посміхайтеся частіше

У цікавому дослідженні з Університету Британської Колумбії, жінки, які посміхаються були оцінені як більш привабливі. Однак те ж саме не мало відношення до чоловіка. В чому причина? Вираз щастя асоціюється з жіночністю, а не з мужністю. (Зрозуміло?)

А на думку еволюційних біологів, посмішка у самок є споконвічною ознакою сексуальної сприйнятливості і відкритості. Або, може бути, вони просто доброзичливі?

11. Розслабтеся

“Стрес не сексуальний” – йдеться в дослідженні, опублікованому в журналі Biology Letters. Попередні дослідження, стверджує дослідницька група, наочно показали, що чоловіки, які здаються напруженими, оцінюються менш привабливими. Можливо, через вплив стресу на імунну систему, що може вплинути на рівень тестостерону.

В дослідження 2013 року, дослідники показали групі латвійських чоловіків кілька зображень жіночих облич. Потім вони оцінили привабливість жінки. Команда виявила прямий зв’язок між більш низькими оцінками привабливості і рівнем циркулюючого гормону стресу-кортизолу.

12. Говоріть з певною інтонацією

Дослідницька група з Великобританії передбачає, що чоловіки асоціюють вищий голос у жінок з меншим розміром тіла. У жінок це сприймається як сексуально бажана риса. І навпаки, у чоловіків з більш низьким голосом, це значення сприймається більшим розміром тіла, еволюційно вигідною характеристикою.

Таким чином, висота голосу, а також розмір тіла є “гендерно диморфною” рисою. Крім того, обидві статі схильні шукати протилежну рису в протилежній статті.

13. Наявність друзів

У дослідженні, опублікованому в журналі Psychological Science, люди як правило сприймаються більш привабливішими в груповій обстановці, ніж поодинці. Дослідницька група Каліфорнійського університету в Сан-Дієго стверджує, що спостерігачі “усредняют” риси обличчя людей в групі. В цьому випадку усереднення є хорошою річчю.

“Середні особи більш привабливі, -говорить психолог і співавтор Дрю Уокер, – ймовірно, через усереднення непривабливих особливостей.”

Заключення: “Протилежності притягуються”

Якщо вам потрібні будь-які додаткові докази того, що дослідження привабливості в кращому випадку непослідовно, розберіть фразу “протилежності притягуються”. Протягом багатьох років так звані експерти з побаченнь і відносинам наполягали на тому, що це правило достовірно.

Так, щодо цього.

У масовому дослідженні на 20 000 чоловік, що перевіряли фактори які впливали на вибір партнера, дослідницька група з Австралії і США виявила, що все навпаки.

Серед аналізованих ознак були вік, індекс маси тіла, зростання, дохід, особистість, соціальні установки і релігійність/духовність. За словами дослідницької групи “одним з поширених висновків є те, що партнери схожі один на одного.”

З усіх проаналізованих рис вони виявили помірні і високі подібності між партнерами за віком, освітою, загальним інтелектом, фізичною привабливосттю, релігійносттю/духовносттю і соціальними відносинами.

Крім того, три ознаки – зростання, риси характеру і вага – мали слабкі подібності.

  • Пишу про речі, які допомагають жити простіше, краще і веселіше, мотивації, відносини, соціальні проблеми і пастки мислення. І, звичайно, перевіряю поради на собі. Вибираю для статей перевірені джерела інформації.

    View all posts

Exit mobile version