Site icon NEWS ВІТРИНА

Baldur’s Gate 3 отримав високу оцінку від автора Dragon Age та розробника Baldur’s Gate 2

Сценарист Dragon Age та розробник Baldur’s Gate 2 Девід Гайдер нарешті закінчив Baldur’s Gate 3 і, як і багато інших шанувальників, вважає, що це «гідний наступник» CRPG від BioWare.

«Як хтось, хто працював над BG2, моєю першою грою в галузі, я маю повторити те, що казали всі інші: це воскрешило відчуття в усіх відношеннях», — сказав Гайдер у ланцюжку Twitter (X) після того, як з’явилися титри на Baldur ’s Gate 3.

«Знімаю капелюха перед [розробником Ларіаном] за всю любов, яку явно вкладено в це. Гідний наступник».

Оцінка Гайдера не позбавлена ​​критики: «Чи були у мене якісь проблеми? Чи я стикався з помилками, навіть великими? Чи є у мене якісь думки щодо побудови його романів? Чи я прагнув ДЕЯКОГО епілогу чи завершення в кінці? Все так, але жоден із них не применшив монументального досягнення тут. Я насолоджувався кожною годиною».

Частково повторюючи поширену думку про те, що Baldur’s Gate 3 виглядає як гра з іншого часу, Гайдер додає:

«Я вважаю себе збентежено, враховуючи всі речі, які мені час від часу розповідали, що є занадто «старими». “Виготовлений” для сучасної назви: мовчазний герой, покроковий бій, нічого схожого на монетизацію чи живу службу на багато кілометрів. І все ж ми тут».

«Я сподіваюся, що Ларіан і всі залучені творці пишаються своїми досягненнями», — підсумовує він. «Я не можу уявити всі ресурси та роботу, які були б потрібні (ну, це не зовсім так – я можу), і я справді сподіваюся, що воно того варте. Якщо нам усім пощастить, це просто початок».

Well, I finally finished BG3.

As someone who worked on BG2, my very first game in the industry, I gotta echo what everyone else has said: this resurrected the feeling of it in every way. Hats off to @larianstudios for all the love that clearly went into this. A worthy successor. pic.twitter.com/HQmuFX9y9l

— David Gaider (@davidgaider) August 27, 2023

Огляд Гайдера особливо вагомий не лише через його репутацію серед шанувальників рольових ігор, але й через його роль у створенні Baldur’s Gate 2 під час роботи в BioWare, особливо в доповненні Shadows of Amn, не кажучи вже про його перебування в Baldur’s Gate: Enhanced (Розробник видання Beamdog).

Провідний автор Larian Адам Сміт описав Baldur’s Gate 3 як «плечі гігантів», що будуються на рольових іграх, які з’явилися перед нею, і віддав особливу шану пробігу BioWare у Baldur’s Gate:

«Це дуже важливо, коли я бачу, що будь-хто, хто хоч трохи пов’язаний з оригінальними іграми [Baldur’s Gate], задоволений, тому що ми у великому боргу перед ними, і ми сподіваємося, що ми зробили їх гордими», — сказав Сміт. Ларіан, отримав схвалення Гайдера.

Оскільки Baldur’s Gate 3 це лише початок, старшого продюсера Ларіана Тома Батлера нещодавно запитали про плани після запуску, і він запевнив шанувальників, що команда «хоче зробити більше», навіть якщо ще немає чіткого плану чи графіка.

Exit mobile version