Site icon NEWS ВІТРИНА

Діагностика ходової частини автомобіля

Тема стану ходової частини автомобіля та проблем, пов’язаних з нею, часто обговорюється серед водіїв. Наші неідеальні дороги, заповнені ямами та нерівностями, лише підгодовують цей розмовний вогник. Безперечно, будь-який автомобіль, незалежно від його надійності, з часом починає виявляти знаки зношування, які проявляються у вигляді скрипу або стуку в підвісці, а потім можуть поступово впливати на керованість авто. Коли з’являються такі симптоми, слушним кроком буде провести діагностику ходової частини автомобіля. Тим більше що справність цього вузла безпосередньо впливає на безпеку дорожнього руху і діагностика ходової ціна буде вигідною, якщо ви звернетеся до Генстар.

З чого складається ходова частина автомобіля

Ходова частина являє собою сукупність вузлів і механізмів, на які передається обертальний момент від трансмісії. Результатом роботи всіх цих вузлів є рух автомобіля. Перелічимо основні складові ходової частини:

  • несучий кузов (або рама);
  • балки мостів;
  • колеса (з дисками та шинами);
  • підвіски (передня і задня).

Крім того, ходова частина містить низку допоміжних механізмів і елементів. Це кульові опори, амортизатори, важелі, пружини, а також сайлентблоки, блоки гальм та інше. Кожна деталь виконує якусь певну функцію для стійкого руху та керування машиною. Деякі вузли зменшують вібрації та коливання під час їзди нерівною дорогою. Більшість із цих додаткових деталей розташовується в підвісках.

Деякі елементи ходової частини авто зношуються раніше за інші. Звідси вони отримали найменування “витратні матеріали”. Нижче уточнимо, про які деталі йдеться:

  1. Кульові опори служать для з’єднання важеля підвіски і маточини колеса. Являють собою кріплення за принципом шарнірів.
  2. Стабілізаторна стійка – шток з поворотними кулаками, що з’єднує стабілізатор поперечної стійкості і середню частину підвіски.
  3. Амортизатори, гідравлічні стійки і пружини відіграють роль буферного елемента між колесами і підвіскою. Виконують функцію пом’якшення ударних впливів від дорожніх нерівностей під час їзди автомобіля.
  4. Кріпильні гумові втулки – ними забезпечуються болтові з’єднання. Гумові елементи поглинають вібрації та удари від коліс, а також відіграють роль шарнірів.
  5. Сайлентблоки – шарніри для важелів, що складаються з гуми і металу.
  6. Гумові чохли (пильовики) виконані у вигляді гармошки. Захищають особливо відповідальні елементи підвіски від пилу і вологи.
  7. Сальники – гумові кільця, що ущільнюють рухомі елементи вузлів і механізмів і запобігають витоку експлуатаційних рідин.

Велике навантаження, а значить, і прискорений знос супроводжують роботу підшипників маточини. А ці деталі критично важливі для керованості автомобіля. Тому їх потрібно часто оглядати.

Коли потрібно обов’язково робити діагностику ходової частини автомобіля?

Як зрозуміти, що прийшов час для діагностики підвіски? Якщо ви помітили появу незвичних звуків у ходовій частині, таких як тикання, стукотіння, дзвінкіт, гуркот, або якщо ви чітко відчуваєте нерівності дороги через кермо або тіло автомобіля, то це може свідчити про критичний знос. В такому випадку, виправлення ситуації зазвичай вимагає заміни кількох компонентів. Тому, проведення діагностики стає необхідністю, щоб ідентифікувати всі несправні деталі.

Не вагайтесь звернутися до команди в Генстар! Тут ви можете отримати не тільки повну діагностику ходової частини вашого автомобіля, але й кваліфіковану послугу обслуговування – реставрація рульових рейок в Києві.

Від рутинного обслуговування до складних ремонтних робіт, Генстар – це одне з найкращих місць у Києві для усіх ваших потреб у галузі обслуговування автомобілів. Не дозволяйте неполадкам стати перешкодою на вашому шляху!

Exit mobile version