Site icon NEWS ВІТРИНА

Як намалювати око – малюємо око поетапно

У цьому уроці я розповім як намалювати око поетапно. Для початку давайте зрозуміємо з чого складається око, знаючи всі його складові ви з легкістю зможете досягти його реалістичного зображення.

Як правильно намалювати око олівцем поетапноб

Будова ока

Малюємо око

1.Почнемо зі зіниці, ви можете скористатися кругом або намалювати його від руки . Малюємо коло по більше – це буде наша райдужна оболонка, і в ньому коло по менше – зіниця.

2.Наступний етап. Малюємо верхню і нижню повіку. Для того що б це правильно зробити уявімо що форма віка нагадує рибку. Якщо трохи напружити нашу фантазію маємо отримати щось схоже.

3.Домальовуйте на нашій зіниці кілька відблисків – це додасть оку реалістичності. Не забудьте про 3е повіку, про товщину верхньої і нижньої повіки. Після того як форма нашого ока стала вас повністю влаштовувати можемо забути про риб і плавники.

4.Не менш важлива деталь в малюванні ока – вії. Потрібно точно для себе зрозуміти яка форма у вій, в якому напрямку вони ростуть і як не варто їх малювати. Вії зазвичай мають форму коми навпаки. У підстави вони товщі, на закінчення вони звужуються. Вії не бувають прямими і однієї товщини, інакше у вас вийдуть промінчики сонечка як малюють діти. Зверніть увагу як не варто малювати вії і як правильно їх зображати.

5.Потренуйтеся окремо поки у вас не вийдуть. Тепер перейдемо до напрямку росту вій. На повіці як правило вії ростуть в різному напрямку в залежності від розташування. На малюнку нижче я покажу стрілками, в якому місці і в який бік вони ростуть. Не забувайте що ближче до кута ока (3у повіки) вії зменшують свій розмір. Ні в якому разі не робіть їх одного розміру інакше вийде НЕ правдоподібно.

6.Для того що б наші вії виглядали густіше трохи штріхуем в півсили біля основи вій. Таким чином вії придбають обсяг і густоту.

7.Приступимо до частини тони, обсягу і реалістичності нашого ока. У цьому уроці наше око буде чорно білим для того що б підкреслити основу і будову. Розділимо наше око на тони. Найяснішою частиною буде відблиск на зіниці. Його ми чіпати не будемо, а пізніше і взагалі зітремо його контури. Зверніть увагу, що самим темним в нашому оку є зіниця, потім по тону йдуть вії, потім вже повіки, райдужна оболонка і найсвітлішим буде білок ока (не залишайте його білим, у нього теж є тон).

Для правильного нанесення тону я відзначу червоними лініями в якому місці стоїть його нанести що б ви не помилилися. Пам’ятайте що відблиск повинен залишатися чисто білим. Стрілками вказано напрямок в якому ваш тон повинен згасати і зливатися з тим що ви завдали раніше.

У вас повинно вийти схоже зображення ока

8.На завершення надайте контрастності вашому оку. Якщо це необхідно підсильте тон де ви його нанесли. За бажанням ви можете намалювати в обсязі верхню повіку яка закриває око. Це додасть нашому оку ще більше обсягу і реалістичності. Зверніть увагу на будову райдужної оболонки. Прорисуйте її, це буде тільки плюсом для вашого ока.

І ще один спосіб, як намалювати око.

Як намалювати око поетапно

Очі – це важлива складова портрета. Саме на цю деталь ми звертаємо увагу в першу чергу. Очима можна передати емоції і почуття, вони зраджують виразність і роблять малюнок реалістичним.

Як і будь-який елемент в живопису, малювання очей теж має свої канони і правила побудови. Малюючи, не варто просто намагатися скопіювати зображення. В першу чергу потрібно розібрати будову мальованої об’єкта, визначити форми і після цього приступати до малювання, враховуючи правила побудови геометричних фігур.

Щоб детально вивчити структуру, скористайтеся дзеркалом. Розгляньте власні очі, вивчіть розташування елементів, положення складок повік, їх обсяг і т.д. У будь-який момент ви зможете звернутися за допомогою до своїх очей, щоб розгледіти ту чи іншу деталь в дзеркалі.

На що потрібно звернути увагу в першу чергу

В першу чергу, потрібно враховувати кілька важливих моментів, без яких не вийде намалювати об’єкт реалістично.

  • По-перше, в основі лежить куля, про це потрібно пам’ятати на останньому етапі, коли буде створюватися обсяг фігури.

  • По-друге, в кожному конкретному випадку потрібно простежити глибину очного яблука.

  • По-третє, не варто забувати, що повіку теж має обсяг, тому не малюйте його як лист однією лінією.

  • По-четверте, не варто забувати про індивідуальний розріз очей і їх розташування відносно один одного. Не завжди зовнішній кут розташований вище внутрішнього, іноді вони можуть бути і на одному рівні.

  • По-п’яте, для більшої реалістичності потрібно пам’ятати, що очне яблуко завжди вологе, і це треба вміти показувати. Але це стосується тільки живої натури, якщо змальовувати гіпсову модель, то такого ефекту вже не буде.

Для початківців малювальників найкраще починати з неживої натури, тому що для початку важливо зрозуміти, як правильно побудувати форму і об’єм. У міру набору майстерності художник зможе почати передавати живий погляд через малюнок.

Щоб зрозуміти форми складових елементів, намалюйте умовну лінію, яка буде повторювати рельєф. Також в цьому допоможе штрихування, яка наочно показує всі вигини і зміна форми в залежності від елемента.

Такий прийом допомагає початківцям художникам не відволікатися на деталі, а виявляти суть і концентруватися на правильності зображення елементів.

Як намалювати очі за допомогою олівця

Спочатку на аркуші потрібно позначити розташування надбрівної лінії. Вона йде під нахилом до зовнішнього краю очних западин. Після цього можна переходити до лінії розрізу очей. Орієнтиром для розстановки є перенісся. Важливо пам’ятати, що вона розташована приблизно на рівні верхньої повіки, вище слізником. Далі визначається посадка очей і розташування зіниці усередині очного яблука, після чого промальовувалися повіки. Вони повинні облягати очне яблуко і мати товщину. Починати малювати потрібно з внутрішнього куточка. В процесі роботи не слід забувати про перспективному скороченні.

Форма розрізу очей – це індивідуальна особливість кожної людини. Але незважаючи на різноманіття, вона все ж має загальну структуру. Залежно від ракурсу, форма розрізу буде набувати рис паралелограма, прямокутної трапеції або трикутника.

Якщо розріз очей широкий, то куточки повік будуть перебувати на відстані один від одного. При вузькому розрізі вони навпаки зближуються. Верхню повіку більше вигнута, ніж нижня.

Намальований слезник за формою схожий на голову дельфіна. Верхня частина утворює ледь помітний кут, а кінчик спрямований вниз. Нижня частина слізником лежить майже горизонтально, але тут теж є невеликий кут, який спрямований до зовнішнього краю.

Як додати очам живий погляд

Один з найголовніших питань у початківців художників – як намалювати очей, щоб він вийшов живим. Для цього потрібно детально пропрацювати райдужку, яка і додасть оці потрібний ефект. Тепер намалюємо райдужку і зіницю.

Вони мають форму ідеально окружності при фронтальному розгляді. Чи не малюйте зіницю і райдужку посередині очної щілини, інакше вийде неприродний погляд витрішкуваті. Якщо ми малюємо збоку, то відповідно до законів перспективи у нас буде з’являтися форма опуклою лінзи. Зіниця розташовується точно в середині райдужної оболонки.

Прозорі сферичні об’єкти можуть бути темними з боку світла, і світлим з боку тіні. Оскільки очне яблуко – це прозорий і блискучий об’єкт, то звичайною світлотіні тут не буде. Отже, нам потрібно створити відблиски і віддзеркалення на прозорій поверхні. Зіниця і навколишнє його райдужка знаходяться під рогівкою, яка має форму лінзи. Саме на прозорій рогівці відображаються відблиски, а також предмети, які оточують модель. Блик – найяскравіше місце, а відображені предмети не так помітні на поверхні рогівки, вони відображаються у вигляді рефлексів. Не слід перевантажувати малюнок і передавати всі відображені об’єкти, тому що це тільки зіпсує роботу. Сконцентруйтеся на найпомітніших і цікавих відблисках і рефлексах. Якщо все правильно намалювати, то погляд «оживе».

Як додати очам обсяг

Створити обсяг очам можна за допомогою штриха. При нанесенні штрихування враховуються закони світлотіні: найсвітліше місце – відблиск, найтемніший – рефлекс. Варто враховувати як падає тінь на обличчя, від цього буде залежати напрямок переходу світлотіні. Потрібно визначити з якого боку знаходиться освітлення і простежити як на очах розподіляється світло.

На початковому етапі тіні лише намічаються, після вони детально опрацьовуються. Далі слід приступити до опрацювання слізником і нижньої повіки: їм надається потрібний обсяг. Оці потрібні вії. Вони малюються на одному з останніх етапах. Не потрібно промальовувати кожну волосинку окремо, намалюйте лінію на верхньому столітті, яка і буде виглядати як ресничний ряд. При детальному опрацюванні вій, волоски повинні мати дугоподібну форму і різну довжину. Більш тонкими лініями малюються нижні вії.

Ось таке око в нас получилось.

Приступаючи до малювання частин людського обличчя, пам’ятайте, що всі елементи складаються з геометричних фігур. Головне завдання – їх правильно відобразити в залежності від перспективних скорочень. Живий погляд досягається за допомогою передачі відблисків на рогівці.

Exit mobile version