Інстаграм — це найпопулярніша соц мережа в Україні. І це не дивно, тому що гортаючи стрічку ви відпочиваєте, надихаєтесь на нові ідеї, а також можете швидко та легко щось придбати
Засновниця ANT Media каже: “Інстаграм для мене сьогодні дуже примхлива річ, тому що коли я туди зареєструвалась у далекому 2012, я ще обмінювалась листівками з людьми, які мали схожі інтереси зі мною і вели сторінку приблизно однаково. Ми фотографували каву, заходи сонця, пізніше я підсіла на флетлеї. Проте сьогодні Інстаграм — це така платформа, яка нажаль, не буде давати вам результату, якщо ви не вкладаєтесь туди фінансово..”
І от ми зрозуміли, що багато людей, навіть маючи сторінку в Інстаграм, можуть задаватись питанням: то як розвивати сторінку в Інстаграм у 2024? (доречі, багато хто ще запитує, як видалити сторінку в Інстаграм назавжди і ANT Media дали відповідь на це та інші поширені питання про Інстаграм)
Найперші та найважливіші поради:
- Заповніть якісно біографію: додайте чіткий опис вашого бренду, опишіть те, що ви робите, чому і вкажіть ваше УТП (унікальну торгову пропозицію), а також посилання на вебсайт чи інші зовнішні платформи, де є ваш бренд та обовязково контактну інформацію.
- Використовуйте релевантні ключові слова: додайте ключові слова, які люди можуть використовувати для пошуку вашого бренду або продуктів. Сьогодні SEO в Інстаграмі також працює і є важливим навіть написи на відео та під ним.
- Завантажте якісне зображення профілю. Ваша аватарка повинні бути візуально приваблива та відображати ваш бренд. Якщо це особистий бренд — важливо щоб було видно ваше обличчя
- Використовуйте платну рекламу Instagram. Реклама може допомогти вам охопити ширшу аудиторію та залучити нових підписників. А також співпрацюйте з блогерам. Це може допомогти вам охопити нову аудиторію та підвищити впізнаваність вашого бренду.
А взагалі — послідовність – це ключ. Регулярно публікуючи свіжий контент, ви підтримуєте свій профіль в активному стані і тримаєте його в полі зору ваших підписників. Не намагайтеся бути тим, ким ви не є. Автентичність будує довіру і лояльність вашої аудиторії. Розвиток успішної присутності в Instagram вимагає часу і зусиль. Впроваджуйте ці стратегії послідовно і відзначайте свій прогрес.
Не забувайте взяти до уваги UGC контент. Заохочуйте свою аудиторію створювати контент, пов’язаний із вашим брендом, і проводьте конкурси, які стимулюють участь користувачів. Обмін користувацьким контентом сприяє формуванню почуття спільноти та автентичності.
Співпрацюйте з неконкуруючими брендами або творцями для проведення спільних розіграшів, челенджів або прямих ефірів — може відкрити вам нові аудиторії та розширити ваше охоплення.
Досліджуючи хештеги, подумайте про використання довгих ключових слів, які є більш специфічними для вашої ніші. Це допоможе залучити цільову аудиторію, зацікавлену саме в тому, що ви пропонуєте. Організуйте основні моменти ваших історій за категоріями для легкого доступу. Це дозволить користувачам вивчати конкретні теми або особливості продукту в зручному для них темпі. Якщо у вас є стаціонарний магазин або ви обслуговуєте певну місцевість, використовуйте геотеги і таргетинг за місцем розташування у своїх публікаціях, щоб охопити місцеву аудиторію.
Дотримуючись цих порад і залишаючись в курсі нових тенденцій, ви зможете ефективно працювати з Instagram у 2024 році для досягнення своїх цілей, будь то підвищення впізнаваності вашого бренду, стимулювання продажів або створення сильної спільноти.